Wat zijn beoordelingen ?

Beoordelingen zijn meningen van patiënten en klanten over een product of dienst. Deze worden geopenbaard voor patiënten en klanten die graag de mening van iemand anders lezen om al dan niet de keuze te maken om voor de dienst of het product te kiezen.

De informatie die weergegeven wordt, is op vrijwillige basis verstrekt door bezoekers, patiënten en klanten.

Welke soorten beoordelingen kan ik over Farmaline plaatsen of nalezen?

Een beoordeling over het product:

Deze beoordelingen worden weergegeven op onze website bij het product. Farmaline behoudt het recht deze beoordelingen na te lezen en goed te keuren (Zie “aan welke normen moet een beoordeling voldoen om gepubliceerd te worden” voor meer informatie hierover).

Een beoordeling over Farmaline als online apotheek:

U kan uw ervaring met de Farmaline klantendienst, website, pakketten, advies,etc. delen via de beoordelingsplatformen “Ekomi” en “Trustpilot”. Farmaline kan u contacteren per direct (e-mail, telefoon) of via het beoordelingsplatform naar aanleiding van een beoordeling om u te bedanken voor uw compliment of om een eventuele plooi glad te strijken. Uw tevredenheid is waar we ons dagelijks voor inzetten.

Een beoordeling over de koerierdienst.

Ondanks uw bestelling geplaatst werd bij Farmaline, is het van toegevoegde waarde om de diensten van Farmaline en zijn transporteurs afzonderlijk te evalueren. Dit komt omdat uw ervaring uiterst belangrijk en een meerwaarde is voor iedere dienstverlener. De dienstverlening van de transporteurs kan beoordeeld worden via het beoordelingsplatform “Trustpilot” waar u via de zoekfunctie de transporteur kan opzoeken ofwel een beoordelingspagina creëren voor de betreffende transporteur.

Farmaline biedt u de garantie dat, in geval van calamiteiten, onze klantendienst een verantwoorde partner is en alles in het werk zal stellen om een eventueel ongemak tot een minimum te herleiden.

Waarom staan deze beoordelingen online?

Farmaline kan u als online drogist enkel zo objectief mogelijk informatie verschaffen over producten. Toch zijn we van mening dat de ervaring van andere gebruikers relevant kan zijn voor u. Hun subjectieve mening kan u een beter zicht geven op de eigenschappen van het product of tips voor het gebruik in de praktijk.

Krijg ik iets voor mijn beoordeling?

U kan voor ieder product dat u reeds besteld heeft bij Farmaline éénmaal een tegoed van € 0,50 krijgen indien u een beoordeling schrijft dat voldoet aan de normen voor publicatie. Enkele weken na het afleveren van uw bestelling krijgt u van ons een e-mail met een uitnodiging om de gekochte producten (enkel niet-geneesmiddelen) te beoordelen.

Let op : U kan ieder product slechts 1 maal beoordelen. Heeft u het product al beoordeeld vooraleer u het besteld heeft, dan kunnen we u geen tegoed geven.

Aan welke normen dient een beoordeling te voldoen om gepubliceerd te kunnen worden?

Een goede beoordeling:

  • Is gerelateerd aan het product en het gebruik van het product zelf en niet aan het gamma.
  • Bestaat uit ongeveer 150 tekens.
  • Bevat geen scheldwoorden of opeenvolging van symbolen en uitroeptekens.
  • Is niet geschreven in uitsluitend drukletters.

Hoe lang duurt het vooraleer ik een tegoed toegewezen krijg voor een beoordeling?

Alle beoordelingen worden gemodereerd. Dit is om misbruik tegen te gaan. Wanneer uw beoordeling gecontroleerd en goedgekeurd is, verschijnt het tegoed automatisch op uw account. U kan het gebruiken bij uw eerstvolgende bestelling.

Waarom kan ik geen beoordeling geven op sommige producten?

Het is niet mogelijk om een beoordeling te geven op (voorschrijftvrije) geneesmiddelen. Het is wettelijk niet toegelaten reclame te maken voor deze producten, en daarom hebben we ook de beoordelingen voor de (voorschrijftvrije) geneesmiddelen uitgeschakeld.