Kies uw taal

Bestellen

 


 

Hoe kan ik mijn bestelling opgeven?

Via de website:

U kan de bestelling rechtstreeks ingeven via de website door de producten toe te voegen in uw winkelmandje en vervolgens de stappen te doorlopen.

Via uw bestelhistoriek:

Indien u een reeds geplaatste of ontvangen bestelling opnieuw wil plaatsen, kan u dit doen via de bestelhistoriek in uw Farmaline account door te klikken op “Deze bestelling opnieuw plaatsen”

Via de klantendienst telefonisch:

Indien u hulp of advies nodig heeft kan u onze klantendienst contacteren. Omwille van praktische redenen kan onze klantendienst uw bestelling enkel telefonisch aannemen. U ontvangt daarna een e-mail om deze bestelling af te ronden door middel van betaling.

Bestellen via e-mail, chat of per fax is niet mogelijk. Bedankt voor uw begrip.

Hoe werkt het winkelmandje?

Het winkelmandje is een virtueel winkelmandje waarin u alle producten verzameld die u wilt bestellen. Het winkelmandje blijft ten allen tijde staan op de website aan de rechterkant van het scherm.

Een product toevoegen in het winkelmandje

U kan op elk moment een product toevoegen in het winkelmandje door te klikken op “In winkelmandje” bij het gewenste product.

De gewenste hoeveelheid van een product bepalen tijdens het online bestellen:

Alvorens het product toe te voegen in het winkelmandje via de groene knop “in winkelmandje” kan u de hoeveelheid aanpassen door op het + of - teken te klikken. Deze staan links van de groene knop “In winkelmandje” met in het midden het cijfer dat de hoeveelheid weergeeft. U kan meteen ook de hoeveelheid via uw numeriek toetsenbord aanpassen door het cijfer tussen het - en + teken te selecteren en te wijzigen.

De gewenste hoeveelheid van een product wijzigen vanuit het overzicht van uw winkelmandje:

U krijgt het overzicht van uw winkelmandje te zien wanneer u er op klikt. In dit overzicht heeft in de kolom “Aantal” de mogelijkheid om de hoeveelheid aan te passen. Ook hier kan u weer werken met + of - toetsen of rechtstreeks met uw numeriek toetsenbord.

Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol afgerond werd?

Uw bestelling is succesvol als u:

  • De finalisatie / betaling van uw bestelling heeft voltooid
  • Een bevestigingsmail ontvangen heeft met de betalingsinstructies indien u gekozen heeft voor betaling via overschrijving of bij een telefonische bestelling.
  • een bevestigingsmail ontvangen hebt indien u gekozen hebt voor online betaling via het beveiligde Ogone-systeem

Hoe kan ik een factuur ontvangen voor mijn bestelling?

Tijdens het bestelproces zal u bij het ingeven van het facturatie-adres de mogelijkheid hebben om “ik wens een factuur” aan te vinken. Uw factuur wordt verzonden per e-mail zodra uw bestelling overhandigd werd aan de koerier.

U heeft de betreffende bestelling al geplaatst?

Meldt u zich alstublieft aan met uw persoonlijk account op onze website. Klik op “bestelhistoriek” links in het menu. Naast de betreffende bestelling selecteert u vervolgens “Factuur downloaden”. Deze is beschikbaar zodra uw pakket overhandigd werd aan de koerier.

Wat is mijn bestelnummer?

Uw bestelnummer is getal van 10 opeenvolgende cijfers dat automatisch gegenereerd wordt bij iedere bestelling. U kan dit terugvinden op :

  • De e-mail met betalingsinstructies wanneer u gekozen heeft voor een betaling met bankoverschrijving of uw bestelling telefonisch heeft doorgegeven.
  • De bevestigingsmails van het inpakken & het versturen van uw bestelling
  • De verzendnota bij uw bestelling
  • In de bestelhistoriek via uw persoonlijk Farmaline account.

Kan ik de verwerking van mijn bestelling volgen? Kan ik de status van mijn bestelling zien?

Via e-mail houden we u op de hoogte van de status van uw bestelling. Zo krijgt u een e-mail wanneer:

  • uw bestelling correct geregistreerd werd.
  • uw betaling ontvangen is.
  • uw bestelling ingepakt is.
  • het pakket met uw bestelling onderweg is voor aflevering. Hier ontvangt u tevens de track en trace code zodat u tijdens het transport de status van uw pakket kan opvolgen.

 

Ik heb zojuist besteld, maar ben iets vergeten. Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Zolang u geen inpakbevestiging heeft ontvangen kan u in uw bestelhistoriek de betreffende bestelling annuleren en opteren voor een terugbetaling. Het betaalde bedrag komt zo op uw Farmaline account terecht.

Door vervolgens in uw bestelhistoriek te kiezen voor “deze bestelling opnieuw plaatsen” zullen de producten terug in uw winkelmandje liggen waarna u de nodige producten kan toevoegen. Daarna gaat u naar de betaalopties en selecteert een betaalmethode. Het terugbetaalde bedrag wordt gebruikt om deze bestelling te betalen. Heeft u nog een verschil bij te betalen, dan kan u via de geselecteerde betaalmethode de nieuwe bestelling afronden.

U kan hiervoor ook onze klantendienst contacteren.

Vanaf het moment dat u een inpakbevestiging heeft ontvangen van uw bestelling, is het niet langer mogelijk uw bestelling aan te passen.

Kan ik de bestelling nog annuleren?

U heeft het recht de bestelling te kunnen annuleren. Tot op het moment dat u een inpakbevestiging krijgt, kan u dit doen rechtstreeks via onze klantendienst. U doet dit best telefonisch of per chat

Wanneer uw bestelling reeds ingepakt is en klaar staat voor verzending kunnen wij niet garanderen dat de annulatie met onmiddellijke ingang is. Wanneer het pakket verzonden is dient uw bestelling eerst te retourneren. U weigert het dan ook best meteen bij afgifte en tekent niet voor ontvangst.

Ik heb me vergist van afleveradres. Kan ik dat nog veranderen?

Indien u nog geen inpakbevestiging heeft ontvangen van uw bestelling, neemt u best zo spoedig mogelijk contact op met onze klantendienst via Chat of telefoon. Uw adres kan zo gecorrigeerd worden nog voor de verzending plaatsvindt.

Indien u de inpakbevestiging wel al heeft ontvangen:

Bij levering aan huis of op kantoor met Budbee

Indien de koerier uw afleveringsadres als foutief beschouwd, zal dit weergegeven worden in de track en trace van uw pakket. Indien u dit vaststelt neemt u best contact op met onze klantendienst via chat, telefoon of het contactformulier op de website.

Adrescorrecties kunnen enkel gebeuren voor adressen in hetzelfde land van bestemming. Indien de nodige informatie uwer zijde uitblijft, zal het pakket teruggestuurd worden aan Farmaline wegens foutieve informatie. In dit geval kan Farmaline een extra kost van 13.95 Euro aanrekenen als bijdrage in de administratieve kosten die hier uit voortkomen

Bij levering aan huis of op kantoor buiten Nederland met BPOST

Indien de koerier uw afleveringsadres als foutief beschouwd, kan het adres niet meer gewijzigd worden. Het pakket zal teruggestuurd worden aan Farmaline wegens foutieve informatie. In dit geval kan Farmaline een extra kost van 13.95 Euro aanrekenen als bijdrage in de administratieve kosten die hier uit voortkomen.

Ik heb per ongeluk 2 x besteld. Wat moet ik doen?

Indien u een dubbele bestelling heeft geplaatst vormt dit normaal geen probleem. Wanneer u 1 van de 2 bestellingen betaalt, zullen uw bestelde producten geleverd worden. Toch is het aangewezen om de klantendienst te contacteren zodat we de dubbele bestelling voor u kunnen annuleren.

Indien u beide bestellingen betaalt heeft en er slechts één wenst te ontvangen, neemt u best zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst per telefoon of chat. Zo kunnen we dit het efficiëntst corrigeren en een terugbetaling uitvoeren.

Ik heb een bestelling geplaatst met betaaloptie bankoverschrijving maar zou toch graag online willen betalen. Wat moet ik doen?

Indien u de overschrijving niet heeft uitgevoerd kan u meteen de bestelling opnieuw invoeren en kiezen voor een andere betaalmethode.

Kan ik een bestelling plaatsen op basis van producten die ik eerder gekocht heb?

Indien u een reeds geplaatste of ontvangen bestelling opnieuw wil plaatsen, kan u dit doen via de bestelhistoriek in uw Farmaline account door te klikken op “Deze bestelling opnieuw plaatsen” Zo wordt de inhoud van uw geselecteerde bestelling opnieuw toegevoegd aan uw huidig winkelmandje. U kan daarna nog steeds veranderingen aanbrengen aan de inhoud van uw bestelling.

Wat is een promotiecode?

Een promotiecode is een code die u van Farmaline krijgt, om een voordeel/promotie/korting op een bepaald product of bestelling te verkrijgen. Deze code wordt soms uitgestuurd bij acties waarover we informeren via onze nieuwsbrief. Hierom vragen heeft geen zin, omdat dit een geautomatiseerd proces is. U kan zich best inschrijven voor onze nieuwsbrief zodat u geen promoties mist.

Hoe gebruik ik mijn promotiecode?

Wanneer u op uw winkelmandje klikt ziet u rechts naast de verzendmethodes ook het veld om een promotiecode in te voeren. Geef de code in en klik op ‘Bevestig code’. De inhoud van uw mandje wordt automatisch aangepast naargelang de ingevoerde code.

Let op : Er kan slechts 1 promotiecode per bestelling gebruikt worden.

Hoe gebruik ik een tegoed dat op mijn account staat?

Een tegoed op een account wordt bij iedere bestelling automatisch verrekend in het te betalen bedrag. U hoeft dus geen enkele extra handeling doen om gebruik te maken van uw tegoed.