E-mailberichten
- Hoe kan ik me in- of uitschrijven voor de Farmaline nieuwsbrief?
- Ik ontvang geen enkele mail van Farmaline. Hoe komt dit?
- Ik wil geen enkele mail ontvangen van Farmaline. Is dat mogelijk?
- Hoe lang duurt het voor mijn e-mail aan de klantendienst beantwoord wordt?
- Wat is het e-mail adres van Farmaline?
Hoe kan ik me in- of uitschrijven voor de Farmaline nieuwsbrief?
Inschrijven
- Tijdens de registratie aanvinken dat u nieuwsbrieven en promoties wenst te ontvangen.
- Na de registratie door uw e-mail voorkeuren aan te passen in uw persoonlijk Farmaline Account.
- Op onze website: In het veld “Inschrijven Nieuwsbrief - Ontvang onze promoties en nieuwigheden via e-mail” door uw e-mail adres op te geven.
Uitschrijven
- Via de link “uitschrijven” onderaan de nieuwsbrief.
U wordt vervolgens omgeleid naar onze website waar u zich kan aanmelden met uw account om de nodige aanpassingen in uw e-mail voorkeuren door te voeren.
Ik ontvang geen enkele mail van Farmaline. Hoe komt dit?
Instellingen in e-mailprogrammas kunnen veroorzaken dat e-mails van Farmaline verkeerd gefilterd worden en als spam of phishing-emails beschouwd worden. Uw e-mailprogramma verplaatst deze dan naar de map “Ongewenste E-mail’ of “Reclame”
U kan ervoor zorgen dat de e-mails in uw “postvak in” komen door:
- Rechts op het e-mail adres van de afzender te klikken en het e-mailadres toe te voegen aan de lijst van “vertrouwde contacten” of “Veilige afzenders”
- Het e-mailadres [email protected] toe te voegen aan uw contactpersonen.
Een overvolle mailbox kan ook de oorzaak zijn dat u geen e-mails meer kan ontvangen. Wanneer u enkele e-mails met grote bijlagen verwijdert, kan u onze e-mails terug ontvangen.Indien u nog steeds geen mails kan ontvangen na het doorlopen van volgende stappen, neemt u best contact op met onze klantendienst via chat, telefoon of het contactformulier op onze website.
Ik wil geen enkele mail ontvangen van Farmaline. Is dat mogelijk?
E-mails maken een cruciaal onderdeel uit van de communicatie en service bij Farmaline. Zo houden wij u via e-mail op de hoogte
- van de status van uw bestelling
- van eventuele problemen bij bestelling en / of levering
- van het laatste nieuws over nieuwe producten, promoties en veranderingen bij Farmaline (indien u dit wenst)
Daarom is het niet mogelijk om geen enkele e-mail te ontvangen.
Wanneer u ingeschreven bent voor onze nieuwsbrief, en u wenst deze niet meer te ontvangen, kan u deze opzeggen door op de ‘uitschrijven’-link te klikken onderaan de nieuwsbrief.
Hoe lang duurt het voor mijn e-mail aan de klantendienst beantwoord wordt?
Onze klantendienst is bereikbaar via Chat, Telefoon en e-mail. We streven er naar u binnen de 16 werkuren te beantwoorden. Gelieve rekening te houden dat onze klantendienst in het weekend niet aanwezig is om uw e-mail te beantwoorden.
Wat is het e-mail adres van Farmaline?
U kan een e-mail sturen aan Farmaline via het contactformulier op onze website. Rechtstreeks een e-mail versturen via uw mailbox kan aan [email protected]