Registreren en aanmelden
- Hoe kan ik mij registreren?
- Wat betekent “bus” bij de adresgegevens in het registratieformulier?
- Welke gegevens houdt u bij? Waarom?
- Waarom wordt er een telefoonnummer gevraagd bij registratie?
- Waarom stelt u vragen over mijn gezondheid?
- Wat is mijn klantnummer?
- Hoe kan ik me aanmelden? Wat is mijn login?
- Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
- Wat als mijn wachtwoord niet aanvaard wordt?
- Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe laat ik jullie dit weten?
- Ik geraak niet meer op mijn account. Wat nu?
Hoe kan ik mij registreren?
In de rechterbovenhoek kan u op de knop ‘Registreren’ klikken om rechtstreeks naar de registratiemodule te gaan. Daar kan u zich in 2 eenvoudige stappen registreren.
In een eerste stap vragen we uw persoonlijke gegevens die noodzakelijk zijn voor een bestelling correct te verwerken. Voor het verstrekken van geneesmiddelen, medische hulpmiddelen of andere producten waarbij een beroep gedaan wordt op de deskundigheid van Farmaline als apotheker, behandelen wij uitsluitend zorgaanvragen van cliënten van wie de identiteit voldoende betrouwbaar kan worden vastgelegd. Hiertoe hebben wij minimaal uw volledige naam en geboortedatum nodig en zo nodig uw adres. Daarnaast vragen wij om uw zorginhoudelijke gegevens, zoals gegevens over medicijnen die u gebruikt of over uw ziektebeeld(en), teneinde u verantwoorde zorg te kunnen leveren. Deze gegevens worden door ons bewaard in uw medicatiedossier overeenkomstig de hiervoor geldende wettelijke regels. Indien u hiertegen bezwaar heeft, kunt u dit bij uw registratie aangeven.
Wij willen u er op attenderen dat u zelf verantwoordelijk blijft voor het aanleveren van (wijzigingen in) uw persoonlijke gegevens, waaronder het geneesmiddelengebruik en eventuele ziektebeelden. Als deze gegevens niet correct of onvolledig zijn, kunnen wij onze taak in het kader van medicatieveiligheid niet goed uitvoeren. Geef wijzigingen in uw situatie, dan ook zo snel mogelijk aan ons door. Wij verwijzen naar onze Privacy Policy voor een veilig gebruik van uw account.
Wat betekent “bus” bij de adresgegevens in het registratieformulier?
Om een onderscheid te maken tussen verschillende brievenbussen op 1 adres. Bijvoorbeeld een bewoner van een appartement.
Welke gegevens houdt u bij? Waarom?
- De login-gegevens zodat u zich kan aanmelden op uw persoonlijke account bij Farmaline
- Uw adresgegevens voor de levering aan huis
- Uw e-mailadres om u te informeren over uw bestelling & indien gewenst houden we u ook op de hoogte van de recente aanbiedingen, promoties & nieuwe producten
- Telefoon voor direct contact bij problemen in verband met een bestelling of levering
- Uw gezondheidstoestand, op die manier kunnen we u een persoonlijke service geven op maat van uw behoefte
- Voor het verstrekken van geneesmiddelen, medische hulpmiddelen of andere producten waarbij een beroep gedaan wordt op de deskundigheid van Farmaline als apotheker verzoeken wij u tevens om uw gegevens om uw identiteit voldoende betrouwbaar te kunnen vaststellen en uw zorginhoudelijke gegevens teneinde verantwoorde zorg te kunnen leveren.
Waarom wordt er een telefoonnummer gevraagd bij registratie?
Uw telefoon nummer vragen we voor direct contact bij problemen in verband met een bestelling of levering.
Waarom stelt u vragen over mijn gezondheid?
Zie hierboven bij de toelichting over vraag "Hoe kan ik mij registreren?"
Wat is mijn klantnummer?
Het klantennummer bestaat uit 9 cijfers en begint met het jaartal waarin u zich geregistreerd heeft op onze website.
Hoe kan ik me aanmelden? Wat is mijn login?
In de rechterbovenhoek staat een knop “aanmelden” Om u aan te melden dient u uw gebruikersnaam en wachtwoord op te geven. De gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee u zich geregistreerd heeft. Het wachtwoord heeft u tijdens de registratie kunnen kiezen.
Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Als u uw wachtwoord niet meer weet, kan u op de inlogpagina op de knop "wachtwoord vergeten?" klikken of hier een nieuw wachtwoord aanvragen.
Na het invullen van uw e-mailadres, krijgt u een e-mail toegestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kan instellen.
Wat als mijn wachtwoord niet aanvaard wordt?
Mogelijk staat CAPS LOCK aan. De wachtwoorden zijn namelijk hpaoofdlettergevoelig. U dient exact hetzelfde wachtwoord in te voeren als datgene waarmee u zich geregistreerd heeft.
Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe laat ik jullie dit weten?
Stuur ons een mailtje waarin u het oude en het nieuwe emailadres vermeld. Wij passen het voor u aan.
Ik geraak niet meer op mijn account. Wat nu?
U gebruikt mogelijk het correcte wachtwoord, maar niet de het juiste soort letter. Wachtwoorden zijn hoofdlettergevoelig. Tip: typ uw wachtwoord in een tekstverwerker zoals Word of Notepad om de spelling en het soort letter (kleine letter of hoofdletter) te controleren, kopieer en plak daarna het wachtwoord in het wachtwoordveld.
Als u op 'Aanmelden' klikt, gebeurt er niets, de login pagina verschijnt opnieuw en de informatie die u had ingetikt, is verdwenen. Dit probleem heeft te maken met de instellingen op uw computer. Uw computer moet 'sessiecookies' aanvaarden om op uw account te kunnen inloggen. De instellingen voor de cookies kunnen worden gewijzigd in uw Internet Explorer programma onder Extra -> Internetopties. De verdere stappen voor de wijziging van deze systeemparameters zullen afhankelijk zijn van de gebruikte Windows- en Browser-versie. Voor meer informatie over hoe u sessiecookies kunt aanvaarden, neemt u contact op met uw IT departement of computerspecialist.
Indien u nog problemen ondervindt met inloggen, neem gerust contact op met ons. Wij helpen u zo spoedig mogelijk verder.