Bij internetapotheek Farmaline kan iedereen die meerderjarig is online geneesmiddelen bestellen, 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Bestellingen plaatsen kan in alle discretie, snel en eenvoudig in 5 stappen.

  1. Winkelen
  2. Identificeren
  3. Levering
  4. Overzicht
  5. Betalen

 

1. Winkelen: producten toevoegen aan uw winkelmandje

U kan meteen starten met producten toe te voegen aan uw winkelmandje. Het is niet vereist u te registreren of aan te melden. Om uw bestelling af te ronden dient u wel te registreren of uzelf aan te melden indien u reeds geregistreerd bent.
Producten toevoegen aan uw winkelmandje kan door middel van onderstaande knop.

Knop: in winkelmandje

Het gewenste product vinden in ons ruime assortiment, kan op 3 verschillende manieren.

  1. Categorieën: navigeer doorheen de categorieën en ga op zoek naar producten uit de apotheek.
  2. Merken: bekijk een overzicht van onze merken. Handig wanneer je het merk van een product kent.
  3. Zoeken: heb je weinig tijd en ken je de naam van het product, gebruik dan onze razendsnelle zoekfunctie.

 

2. Identificeren: een persoonlijke account aanmaken of aanmelden als bestaande klant

Bent u nog geen klant? Maak dan hier meteen uw persoonlijke account aan.

Om een bestelling te kunnen plaatsen op Farmaline moet u zich registreren om over een persoonlijke account te beschikken. Wij bevestigen een geslaagde registratie steeds per mail op het adres waarmee u zich geregistreerd hebt. Ontvangt u geen mail na een registratie, neem dan contact op.

U kunt uw account aanmaken voor, na of tijdens het winkelen. Nadat u zich geregistreerd of aangemeld heeft op onze website kan u de producten uit uw winkelmandje online aankopen en laten leveren op een adres naar keuze. Uw bestellingen kunt u ten allen tijde raadplegen onder "Bestelhistoriek". Farmaline archiveert al uw aankoopovereenkomsten overeenkomstig de hiertoe geldende wetgeving.

 

3. Levering

Nadat u zich geregistreerd en/of aangemeld heeft op onze website, vragen wij u om het leveringsadres te bevestigen of aan te passen.

Het is perfect mogelijk om uw pakket op een ander adres te laten leveren dan uw persoonlijk thuisadres of factuuradres. Sommige klanten verkiezen bijvoorbeeld om het pakket te laten afleveren op hun werk, bij de buren of bij een familielid.

Opgelet

Het pakket dient door een fysieke persoon in ontvangst genomen worden. Omwille van die reden vragen wij u om een afleveradres te kiezen waar geleverd kan worden tijdens de normale kantooruren (8u30 tot 17u30).

 

4. Overzicht

In deze stap krijgt u een volledig overzicht van uw bestelling. Hier kan u nogmaals de inhoud van uw bestelling controleren, alsook het afleveradres van deze bestelling.

U kunt op ieder ogenblik teruggaan naar een van de vorige stappen. Producten toevoegen of aantallen wijzigen, uw afleveradres aanpassen? Geen probleem, keer gewoon terug via onderstaande knop, die steeds links onderaan afgebeeld wordt tijdens de bestelprocedure.

Knop tonen: vorige stap.

 

5. Betalen

Online betalen kan op veel verschillende manieren. Klik op de volgende link voor een overzicht van onze betaalmogelijkheden.

De betaling zelf verloopt via de beveiligde website van Ogone. Dit betekent dat er geen enkele financiële informatie doorgegeven wordt aan Farmaline. Wij ontvangen enkel een akkoord van betaling, onmiddellijk nadat u de transactie voltooid heeft.

6. Overeenkomst en bevestiging

Voor de totstandkoming van de overeenkomst en de bevestiging van uw bestelling en de overeenkomst verwijzen wij naar artikel 6 van onze Algemene Voorwaarden.