Veel gestelde vragen
Aanbod en voorraad
- Wat kan ik vinden op de website van online drogisterij Farmaline?
- Ik zoek een bepaald product, hoe kan ik dit snel vinden?
- Ik kan een bepaald product niet vinden. Kunt u mij helpen?
- Er staat geen bijkomende informatie bij het product dat mij interesseert? Wat nu?
- Ik weet niet zeker welk product ik nodig heb, kan ik hierin advies krijgen?
- Hoe weet ik of een bepaald product op voorraad is?
- Wat moet ik doen als ik vragen of klachten heb over medische producten(hulpmiddelen)?
Registreren en aanmelden
- Hoe kan ik mij registreren?
- Wat betekent “bus” bij de adresgegevens in het registratieformulier?
- Welke gegevens houdt u bij? Waarom?
- Waarom wordt er een telefoonnummer gevraagd bij registratie?
- Waarom stelt u vragen over mijn gezondheid?
- Wat is mijn klantnummer?
- Hoe kan ik me aanmelden? Wat is mijn login?
- Wat als ik mijn paswoord vergeten ben?
- Wat als mijn wachtwoord niet aanvaard wordt?
- Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe laat ik jullie dit weten?
- Ik geraak niet meer op mijn account. Wat nu?
Bestellen
- Hoe kan ik mijn bestelling opgeven?
- Hoe werkt het winkelmandje?
- Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol afgerond werd?
- Hoe kan ik een factuur ontvangen voor mijn bestelling?
- Wat is mijn bestelnummer?
- Kan ik de verwerking van mijn bestelling volgen? Kan ik de status van mijn bestelling zien?
- Ik heb zojuist besteld, maar ben iets vergeten. Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
- Kan ik de bestelling nog annuleren?
- Ik heb me vergist van afleveradres. Kan ik dat nog veranderen?
- Ik heb per ongeluk 2 x besteld. Wat moet ik doen?
- Ik heb een bestelling geplaatst met betaaloptie bankoverschrijving maar zou toch graag online willen betalen. Wat moet ik doen?
- Kan ik een bestelling plaatsen op basis van producten die ik eerder gekocht heb?
- Wat is een promotiecode?
- Hoe gebruik ik mijn promotiecode?
- Hoe gebruik ik een tegoed dat op mijn account staat?
Betalen
- Kan ik veilig online betalen?
- Welke betaalmogelijkheden biedt u aan?
- Ik ben niet zeker dat de betaling correct afgerond werd, wat kan ik doen?
- Op welk rekeningnummer kan ik mijn bestelling via bankoverschrijving betalen?
- Wat is een IBAN-code?
- Wat is een BIC-code?
- Wanneer moet ik betalen als ik voor bankoverschrijving kies?
- Hoe kan ik mijn terugbetaling ontvangen?
Levering
- Hoeveel bedragen de verzendingskosten / leveringskosten / portkosten?
- Wat is de leveringstermijn? Wanneer mag ik mijn pakket verwachten?
- Moet ik aanwezig zijn wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
- Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres dan mijn thuisadres?
- Kan ik een datum kiezen waarop mijn bestelling bezorgd zal worden?
- Hoe word ik op de hoogte gesteld dat mijn pakket onderweg is?
- Kan ik de status van de verzending opvolgen?
- Ik was niet aanwezig op het moment van de levering, waar vind ik mijn pakket?
- De leveringstermijn duurt langer dan verwacht. Wat moet ik doen?
- Ik ben verhuisd, waar kan ik mijn nieuwe adres opgeven?
- Mijn bestelling werd niet aanvaard ondanks betaling. Wat moet ik doen?
- Mag ik een pakket weigeren?
- Wat in het geval van een adresfout?
- Mijn pakket is beschadigd. Wat moet ik doen?
- Volgens de track en trace is mijn pakket geleverd. Ik heb mijn pakket niet ontvangen?
E-mailberichten
- Hoe kan ik me in- of uitschrijven voor de Farmaline nieuwsbrief?
- Ik ontvang geen enkele mail van Farmaline. Hoe komt dit?
- Ik wil geen enkele mail ontvangen van Farmaline. Is dat mogelijk?
- Hoe lang duurt het voor mijn e-mail aan de klantendienst beantwoord wordt?
- Wat is het e-mail adres van Farmaline?
Dienst na verkoop
- Kan ik een bestelling retourneren?
- Retourneren, waar moet ik rekening mee houden?
- Ik heb het verkeerde product ontvangen of een product dat ik niet besteld heb. Wat doe ik?
- Mijn pakket is onvolledig. Wat nu?
- Mijn pakket is beschadigd. Wat moet ik doen?
- Mijn pakket werd niet geleverd. Wat nu?
- Ik heb een factuur nodig van mijn bestelling, hoe kan ik deze bekomen?
- Wat met fabrieksgarantie op toestellen?
- Farmaceutische zorg
Beoordelingen
- Wat zijn beoordelingen?
- Welke soorten beoordelingen kan ik over Farmaline plaatsen of nalezen?
- Waarom staan deze beoordelingen online?
- Krijg ik iets voor mijn beoordeling?
- Aan welke normen dient een beoordeling te voldoen om gepubliceerd te kunnen worden?
- Hoe lang duurt het vooraleer ik een tegoed toegewezen krijg voor een beoordeling?
- Waarom kan ik geen beoordeling geven op sommige producten?